CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri n Maaf Zahir Dan Batin To All Bloggers

To all bloggers...saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..dan Maaf Zahir dan Batin...Nak mintak ampun sangat2 jika ada salah silap dari apa2 segi sekalipn sama ada sengaja atau tak sengaja..Berbelanja la sekadar yang temampu..walaupn saya dh telebih budget dan konfirm dalam mase one and half month jd papa kedana...adusss...
Dan buat kengkawan yang tak menyambut Hari Raya..selamat bercuti dan jangan lupe kunjungi la umah saye ataupn kawan2 yang menyambut hari raya..
As for me, persediaan untuk menyambut hari raya dah hampir siap..tinggal nak kemas umah lagi..semua barang2 pn dah d beli dan over budget..kasut yang tak muat saiz pn dah dituka...tapi skarang ni masih dok tecangok2 lam ofis..hummm..sebab lom dapat cuti lagi...tapi takpe...ari sabtu dah cuti and balit keje balit next thursday..
cuti tak dapat lame..sebab takde orang nak cover keje..
Tak sabar rasa nye  nak cuti n nak beraye...nak g umah kengkawan n nak jumpa sedare mare yang lame dah tak jumpe...teringat zaman dulu2 tym dapat duit raye...kumpul duit banyak2 n compare dengan kazen mazen sape yang paling banyak...n of coz..yang paling rajin g umah jiran, die la yang paling banyak dapat...hehehe..
Rindu nak dengar bunyi mercun...at least dalam setahun dpat dengar dua kali...sekali waktu Tahun Baru Cina dan Hari Raya..Buat yang gila main mercun..berhati2 la..kalau tak lepas ni kudong la kaki dan tangan..
Buat yang balik kampong..hati2 d jalan raye...jangan bawak keta o moto laju2..nanti sampai bile2 pn tak sempat nak raye..buat yang ketinggalan bas dan kapal terbang..sabar je la..raye dulu d epot..bukan selalu pn..
Dah penat dah merapu...nak sambong keje jap...then nk pulang...

to be continue...hehehe

No comments:

Post a Comment